Tuesday, June 29, 2010

^_^

life memang somthing yg kita tak pernah jangkakan...bg saya,saya pernah merasakan ingin berputus asa dgn kehidupan ni,but something membuka mata saya utk trs berada sampai skrg,how miracle its is after im relize it...
the miracle will come wen we feel kehidupan ni sgt bermakna dgn dugaan,ummm, dgn mg dtg bukan skli but mungkin berulang kali and kdg kala benda yg sama,so bergantung kpd ketahanan diri ssorg ketika menghadapi pkr tu....
bg saya dah cukup bermakne bila saya sdr kkwan saya and the important one,my family, everytime open my eyes, n can see each one from them,make me smile alot,n my morning will be brightly like i never thought...kikikikiki
saya sedar yg saya org yg cuai,coz everything saya try pegang pada org yg saya belived abd wan hold until the end,always something will blocking us,but saya sbnrnya bknlah org yg senang give up easily..even saya bnyk kali hampir give up bila mrk asyik terlepas,so before tears fall down, saya trs sedar apa yg patut yg saya buat...ummm, i thought ths a last stupid thing i will do to..but seriously saya pernah terfikir if ths time will same and nothing will change,saya akan lupakan semuanya and will change cara saya berkawan....
even saya tak mampu nak buat perkara mc tu saya kena buat one day kan????
how stupid im something coz im realize to tht im kind a person who always need someone hold me,and always in troubel coz of that to...

so apa yg saya boleh katakan....'i am who i am'...mian to the person always got alot painess coz of me...mian...

0 comments:

Post a Comment