Thursday, February 17, 2011

mY fiRtS LoVe wiLL diSpPeaR...

kehidupan aku hanya dipenuhi dgn keseronokan,stp malam aku akn keluar ke kelab malam wlpn aku masih di bawah umur utk ke tempat tersebut, tp disebabkan oleh pekerja disitu kwn aku, jd aku dpt masuk ke tempat tersebut dgn mudah.
pada suatu malam,semasa aku cuba mencari seseorang yang mampu mengembirakan aku pd malam tersebut, aku terlihat sorg gadis yg mempunyai wajah sedih disebalik senyumannya semasa berada di kelab malam tersebut. aku menghampirinya, aku duduk dibangku disebelahnya dan merenung kpdnya sambil aku tersenyum. dia hny membalas dgn jelingan dan menoleh ke arah lain ketika aku membuat sedemikian. tetapi tdk lama kemudian, dia kelihatan spt terkejut dan cuba menyembunyikan dirinya dr seseorg. dia sgr bangun dr bangkunya dan menyembunyi di belakang aku dia turut meminta aku agr melindunginya ketika itu. melihat gelagatnya aku tersenyum sendirian,dan dia masih berlindung dibelakang aku sehingga kami ke tempat yg sukar dilihat oleh org ramai. sebaik kami disitu dia mula sedar yg dia telah menggunakan aku dan dia kelihatan segan semasa cuba melihat pd aku, tetapi aku hny tersenyum kpd segala tindakannya itu. bermula saat itulah, aku mula mengenali dirinya.
pada suatu ptg semasa dia berada didlm sebuah kereta bersama bodyguardnya, aku yg sdg membawa motor lalu disebelahnya dan memberi isyarat kpdnya yg aku ingin bertemu dgnnya stlh lama kami tdk dpt bertemu. dan dia berjaya mengelirukan bodyguardnya dgn berpura ke tandas dan mengikut aku.hny melalui cr tersebut yg mampu menemukan aku dgn dia, ini krn dia sering dikawal ketat oleh bodyguard ahli keluarganya.
aku seronok dpt keluar dan menemaninya berjalan, melihat dia tersenyum dan sentiasa cb mengenali kehidupan aku, membuatkan aku kembali mengenali kebahagian stlh lama aku kehilangan perasaan tersebut. aku turut membawanya ke tempat dimana manjadi tempat tinggal aku. dia tdk henti-henti memuji dan melihat di sekeliling kawasan tersebut. dia turut ingin mencuba permainan yg aku main disitu juga. semasa aku bersamanya ditempat tersebut, aku sedar akn rakan perempuan sekolah aku telah melihat aku bersamanya disitu, wajah rakan aku kelihatan sedih, tetapi aku hny memberikan isyarat melalui mata aku,agr dia tdk menganggu dan beredar dr situ.
apabila aku merasakan hubungan aku dgnnya semakin mula serius,bodyguardnya telah berjaya menemui identiti aku disekolah aku. tanpa menyoalkan aku apa-apa dia hanya menarik aku keluar dr kelas aku, ketika aku cb memberhentikannya, dia memandang aku dgn pandangan yg tajam dan spt ingin aku berurusan dgnnya. aku menerima tawaran itu dan kami mula berbincang di tempat aku, dia meletakkan syarat kpd aku, jika aku mampu mengalahkannya, dia akn membiarkan aku berkawan dgn ank buah jagaannya itu, tetapi jika aku gagal aku harus memberhentikan dr bertemu dgnnya lg. aku menerima tawaran itu, tetapi akhirnya aku telah tewas olehnya, dan spt janji aku, aku harus berhenti dr bertemu dgnnya lg. aku sgt kecewa akn hal itu shg aku melepaskan marah dgn menumbuk-numbuk ke dinding. ketika rakan kelas aku menghampiri aku untuk membaluti luka ditangan aku,aku hny mampu melepaskan marah pdnya, krn aku menyangkakan dia yg telah menyatakan pertemuan aku kpd bodyguard dia krn dia prh melihat aku bersamanya. aku mehempas kerusi dihadapan rakan aku, dan ketika itu dia hny berdiri melihat aku sambil menangis spt meminta aku memberhentikan tuduhan aku kpdnya.
setelah sekian lama aku tdk bertemunya, semasa aku dtg ke tempat yg menjadi tempat tinggal aku dan kawan aku, aku melihat dia berada disitu, dan ketika aku mempersoalkan knp dia dtg kesini, dia hny menyatakan yg dia ingin bertemu aku.aku cb menahan diri aku dr menjadi lembut terhadapnya, lantas aku menghampirinya dan menarik tangannya utk meminta dia prg dr situ, tetapi dia bekeras utk tdk mahu prg dan dia turut membuat permintaan kpd aku yg dia ingin aku membawanya dgn motorsikal aku. aku menunaikan permintaannya itu. semasa kami di ats motorsikal, dia memeluk aku dgn erat spt tdk ingin melepaskan aku stlh aku bersikap kasar dan dingin pdnya sbg janji aku kpd bodyguardnya. ketika apa yg dilakukannya itu, aku bergitu sekali ingin membiarkan keadaan itu trs berkekalan, tp aku pasti, aku tdk akn dpt melindunginya dgn sebaiknya jika dia bersama aku.jd secara senyap-senyap, aku telah menghubungi bodyguardnya utk meminta mengambil semula dia.sebaik aku membuat panggilan dan kembali ke motorsikal aku, aku melihat dia sudah tiada. aku hny mampu mengeluh dan merasakan pertemuan itu tadi, adalah pertemu kami yg terakhir.
sejak dr hari itu juga, aku tdk lagi bertemu dan mendengar berita akn dirinya lagi, aku tdk pasti kemana dia berada atau apa yg sedang dia lakukan ketika ini. wlpn aku kembali ke tempat kali pertama aku bertemunya,aku masih tdk dpt bertemunya. saat itu aku pasti dia mungkin telah menemui jalan hidup dia yg sebenar.sesekali airmt aku yg menitis stp kali aku menunggang motorsikal aku sendiri, aku pasti akn mengingati cinta pertama aku yg penuh ketewasan utk aku miliki selamanya ini...

-THE END-

0 comments:

Post a Comment